1. Новини Закарпаття
  2. >

Кількість геймерів в Європі за останні тижні зросла в декілька разів

Як ігрові платформи домогають побороти коронавірус

Як ігрові платформи домогають побороти коронавірус

Сервіс хмарного геймінгу Playkey заявив про зростання кількості нових клієнтів в Німеччині втричі, в Італії - вдвічі, а в Росії - в 1,5. При цьому виручка компанії в березні збільшилася на 300%.

Одночасно зросла кількість часу, який геймери проводять на платформі. Ігровий пік активності тепер захоплює і денний час: він починається о 15:00 і триває до 01:00, тоді як раніше починався о 20:00 і завершувався до півночі. Попит на 30-ти годинні ігрові пакети в березні виріс на 50%. Всі ці тенденції в компанії пов'язують з перекладом великого числа працівників на віддалену форму роботи через поширення епідемії коронавірусу.

«Як правило, в середині-кінці весни ігрова галузь вступає в сезонний спад, тому підвищений попит, який зараз спостерігається в сфері геймінгу, продиктований обставинами», - зазначив Роман Єпішин, директор по маркетингу Playkey. За його словами, при поганому сценарії розвитку число користувачів і ігрового часу буде зростати ще два-три місяці, але потім з погіршенням ситуації у світовій економіці ці показники підуть на спад. Якщо ж сценарій буде більш сприятливим, то ситуація в світовій економіці стабілізується, а галузь геймінгу переживе «похмілля» у вигляді тимчасового спаду виручки і ігрової активності. Тоді повернення до стабільних середніх показників очікується протягом 3-4 тижнів.

Читайте на ГК:Відомо, в яких умовах космічні туристи бдуть летіти в космос [ВІДЕО]
Читайте на ГК:Павло Дуров в черговий раз розкритикував роботу Apple
Читайте на ГК:Белла Хадід прогулялася у надвідвертому топі (ФОТО)

Playkey був запущений в грудні 2014 року. Він дозволяє власникам слабких комп'ютерів грати в вимогливі технічні топові ігри з високою якістю графіки.

Раніше модератори сабреддіта «PC Master race» закликали власників потужних ігрових відеокарт приєднатися до наукових хмарних обчислень Стенфордського проекту Folding @ Home, який організував проект розрахунку моделей для боротьби з COVID-19. Цю ж ініціативу підтримала компанія Nvidia, яка запропонувала користувачам своїх відеокарт надати вченим обчислювальні потужності.

Крім того, компанія-розробник Ndemic Creations, творець гри Plague Inc., пожертвувала $250 тис. організаціям, які шукають спосіб перемогти коронавірус. Розробники додадуть можливість зробити грошову пожертву в саму гру.

Читайте на ГК:Google дозволила співробітникам віддалено працювати ще рік
Читайте на ГК:Соціолог довів зв'язок між корупцією у країні та ожирінням міністрів
Читайте на ГК:Кайя Гербер підкорила шанувальників знімком в бікіні (ФОТО)
Цей матеріал також доступний на таких мовах:Російська