Модель, створену дослідниками з NVIDIA, натренували на 50000 епізодах, і вона змогла відтворити повністю робочу гру PAC-MAN.
Варто зазначити, що правила гри нейронна мережа задала сама, виходячи з того, що бачила, в процесі навчання.
Дана технологія важлива тим, що за допомогою неї можна створювати симулятори та середовища для тренування роботів. Таким чином, процедура їх навчання могла б бути значно спрощена і покращена, так як, в даний час, заняття це досить важке і витратне.
GameGAN обробляє фрейми одночасно з діями гравця, і, виходячи з них, створює вже наступні фрейми.
Ця технологія використовує генеративно-змагальну мережу (описана в 2014 році Яном Гудфеллов з компанії Google.)
Дослідники додали модуль пам'яті. Він допомагає моделі запам'ятовувати вже згенеровані фрейми, забезпечуючи стійкий стан симуляції.
За допомогою цього модуля, модель здатна зберігати вже згенерований світ, додаючи до нього нові деталі.
Сама технологія складається з трьох блоків:
Читайте також:
- На Закарпатті знаходять "пальці мерця": фото шокують (ФОТО)
- Отримали нові назви: на Закарпатті перейменують чотири населені пункти (ПЕРЕЛІК)
- Держава виділить для Закарпаття 150 млн гривень: кошти спрямують на розвиток потужного об'єкту
- Полювання вже почалось: у районах Закарпаття беруть штурмом ліси
- Поділитись:
- Twitter(X)
- Telegram
- Viber