1. Новини Закарпаття
  2. >

У квітні 2020 року кількість гравців з VR в Steam збільшилася на мільйон осіб

Вихід Half-Life: Alyx виразно підштовхнув співтовариство до VR.

Вихід Half-Life: Alyx виразно підштовхнув співтовариство до VR.

Невідомо, скільки з них стали новими користувачами технології (деякі з них могли вперше прив'язати гарнітури до своїх акаунтів на майданчику, однак вихід Half-Life: Alyx виразно підштовхнув співтовариство до VR.

У наданих Valve даних за квітень йдеться, що найбільше нових гравців підключилися до Steam після покупки гарнітур Oculus Quest - частка гравців з цим пристроєм за місяць подвоїлася. У той же час кількість гравців з власної гарнітурою Valve Index зросла не так сильно - судячи з усього, головною перешкодою стала її ціна, хоча вона і позиціонується як ідеальна для Half-Life: Alyx, пише Engadget. Більшість гравців все ж таки користуються гарнітурами від Oculus (44,6%) або HTC (30,3%).

Незважаючи на сплеск інтересу до технології, їй ще належить пройти довгий шлях, перш ніж вона стане звичайним явищем серед користувачів Steam, стверджує видання. Навіть попри те, що кількість гравців з VR-гарнітурами досягло 2,7 мільйона, це всього лише 1,91% від загального числа користувачів майданчика. Втім, це вже приблизно в два рази більше, ніж кількість користувачів Steam на Linux, і половина від числа гравців на macOS. При цьому чекати вибуху популярності технології все-таки не варто - ціна на VR-гарнітури як і раніше занадто висока, а якісних ігор не так багато, пише видання. Успіх Half-Life: Alyx може підштовхнути розробників до створення нових продуктів на VR, але цього все одно буде недостатньо для різкого зростання популярності, вважають журналісти.

Читайте на ГК:Гастарбайтерів-українців за порушення режиму самоізоляції хочуть покарати до 9600 євро
Читайте на ГК:Пішов з життя винахідник компʼютерної миші
Читайте на ГК:Для чого Microsoft поглине ТікТок?