1. Новини Закарпаття
  2. >

Через введення карантину у більшості країнах все більше стають популярними відеоігри

Що посприяло зросту ігрової активності в світі?

Що посприяло зросту ігрової активності в світі?

Поширення коронавірусу і введення карантину призвели до різкого зростання числа людей, що грають у відеоігри і використовують потокові платформи. Такий висновок випливає з даних постачальника мобільних мереж та інтернет-послуг Verizon.

 

Як повідомляє видання The Hollywood Reporter з посиланням на Verizon, популярність відеоігор в США виросла на 75% з моменту запровадження карантину в багатьох містах країни минулого тижня. Використання потокових відеосервісів також збільшилася на 12%. Загальний веб-трафік зріс майже на 20%.

 

«Оскільки ми бачимо, що все більше і більше людей працює вдома, а студенти вдаються до онлайн-навчання, природно, що веб-трафік збільшиться. Це відбувається ще й через те, що більша частина видів дозвілля, таких як спортивні змагання, стає недоступна на всій території США», - пояснює Кайл Малад, технічний директор Verizon.

 

Verizon очікує, що процентні частки використання онлайн-сервісів в години пік будуть «коливатися».

 

«Люди намагаються залишатися в приміщенні, логічно, що вони частіше користуються інтернетом, ніж раніше, - пояснював раніше в інтервью The Hollywood Reporter Майкл Пахтер, аналітик Wedbush, компанії, що надає фінансові послуги. - Це включає в себе і шквал ігрової активності ».

 

У недавньому звіті аналітики компанії Cowen повідомляли, що очікують зростання популярності відеоігор під час поточних надзвичайних заходів, пов'язаних з COVID-19.

 

«Оскільки люди грають у відеоігри майже завжди або вдома, або на мобільному телефоні, цілком очікувано, що використання інтернету і популярність відеоігор зросте в ситуації, коли люди змушені більшу частину часу - або весь час - залишатися вдома. Наприклад, в Італії, де COVID-19 продовжує поширюватися. Як вказує компанія Telecom Italia, інтернет-трафік в країні виріс більш ніж на 70%. Особливо популярні виявилися онлайн-ігри, такі як Fortnite », - зазначено в звіті Cowen.

 

При цьому великі ігрові компанії відхилили прохання The Hollywood Reporter прокоментувати збільшення використання своїх платформ.

 

Також, як пише The Hollywood Reporter, згідно з новим звітом сервісу для стримерів StreamElements і компанії Arsenal.gg, яка відстежує використання в індустрії потокового мовлення, кількість глядачів на провідних стрімінгових платформах за останній тиждень збільшилася.

 

«Якщо порівняти останні вихідні і понеділок з тим же періодом попереднього тижня, ми побачимо, що кількість глядачів в Twitch зросла на 10%, а на YouTube - на 15%, що відображає популярність стрімінгових сервісів зараз, коли люди споживають великі обсяги контенту вдома», - пояснює генеральний директор StreamElements Дорон Нір.

 

За даними Verizon, популярнішими стали не тільки гри і потокові сервіси. Використання VPN також зросла на 34% - ймовірно, через кількість користувачів, що працюють з дому і підключаються до захищених мереж.

 

За останніми даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, число тих, що заразилися коронавірусом в усьому світі перевищило 219 тис. Осіб. У Китаї, за даними Національної комісії з охорони здоров'я, зареєстровано 80 928 підтверджених випадків захворювання. Крім Китаю, найбільше випадків захворювання виявлено в Італії (більше 35 тис. людей), в Ірані (18,4 тис.) і Іспанії (17,1 тис.).

Цей матеріал також доступний на таких мовах:Російська
загрузка...