1. Новини Закарпаття
  2. >

У жінки посиніла кров після прийому таблеток

19.09.2019 22:21 Суспільство

Американка прийняла велику дозу препарату від зубного болю, після чого її кров стала синьою.

У мешканки США посиніла кров після прийому знеболювального препарату. Про це повідомляє Daily Mail. Жінка перед сном випила велику дозу знеболювальних, які містять у собі речовину бензокаїн. Коли замість припинення болю американка відчула слабкість і нездужання, вона звернулася до лікарні. 

Там медики насамперед взяли у жінки зразки крові і побачили, що вона темно-синього кольору. Нігті пацієнтки і ділянки шкіри також мали такий самий відтінок.

Виявилося, що через передозування бензокаїну у жінки розвинулася метгемоглобінемія. При цій хворобі у крові збільшується відсоток метгемоглобіну, який і надає крові і шкірі синього кольору.

Читайте на ГК:У Мілані голі продавці рекламують реаліті (ФОТО)
Читайте на ГК:Вчені придумали, як зупинити випадіння волосся при хіміотерапії
Читайте на ГК:"Супер-Земля": вчені виявили воду на планеті, яка подібна до Землі
Стрічка